בית חכם: מה יש בו

בית חכם: מה יש בו

בית חכם: מה יש בו

בית חכם הוא מושג כללי שמתאר מגוון של טכנולוגיות חכמות בבית. החל משואב אבק חכם שנע במסלול  מוגדר ברחבי הבית ומנקה אותו עם אופציה לשליטה מרחוק ועד לפקודות קוליות שמתורגמות לסדרה של פעולות במכשירי החשמל הביתיים שמחוברים לאותה מערכת חכמה. לדוגמה אם תרצו ללכת לישון תוכלו לקבוע מראש שאמירת המשפט "אני נכנס למיטה לישון עכשיו" תכבה באופן אוטומטי את כל מכשירי החשמל שדלוקים ואין בהם שימוש במהלך הלילה, תכין את נורות הלילה שנדלקות כתגובה לתנועה שנקלטת בחיישנים ותדליק את המזגן בדיוק ל27 מעלות שאתם אוהבים לישון איתם בקיץ.

בית חכם
בית חכם

מהן מערכות הבית החכם

ישנן מערכות חכמות רבות בעולם הבית החכם. אם זאת בדרך כלל רוב האנשים שבוחרים לעבור לבית חכם ואינם עשירים במידה בלתי רגילה יבחרו בכמה מערכות בסיסיות שהשדרוג שלהן למערכות חכמות הוא נדרש רצוי ומאוד מועדף.

  • מערכות בידור ומדיה חכמות: כבר עכשיו רוב מערכות הבידור והמדיה החדשים שיוצאים או יצאו במספר שנים האחרונות , הן מערכות שנכללות בהגדרה של מערכות חכמות. החל מטלוויזיה ומערכות שמע עם עוזר קולי שמגיב לפקודות קוליות ומסנכרן אותן לתפעול של מכשירי החשמל והאלקטרוניקה המחוברים.
  • מערכת תאורה חכמה: טכנולוגיה שהפכה לבסיסית למדי במספר שנים האחרונות והיום רוב הבתים והעסקים בארץ בוחרים לעבור למערכת תאורה חכמה. הסיבה ברורה מאוד. זה פשוט הרבה יותר נוח. לא צריך לקום כדי לכבות את האור בחדר או אם שכחתם אותו בחדר אחר. ברגע שיצאתם מהבית יש לכם בטחון מלא שכל האורות כבויים .
בית חכם
בית חכם
  • מערכת מיזוג אוויר וחימום מים: גם אלו זוכים לפופולריות רבה בקרב המשתמשים של טכנולוגיות חכמות בארץ. הרבה בזכות מזג האוויר המאתגר שאנו נאלצים להתמודד איתו. תוסיפו אליו גם שעה וחצי בממוצע המתנה בפקקים בדרך הביתה וקבלו מתכון מושלם לבחירת התקנה של מערכת מיזוג חכמה לשליטה מרחוק.
  • מערכות אבטחה חכמות לבית ולעסק: רבים בוחרים לאבזר את ביתם במערכת אבטחה חכמה . גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי. מערכת אבטחה חכמה עוזרת לכם לשמור על בטיחות הבית והעסק בצורה טובה יותר. מתריעה בפני תזוזות חשודות ושולחת סרטונים עדכניים בכל מצב של זיהוי כזה. כך שבמקום כבעבר הייתם נלחצים כשהאזעקה הייתה נדלקת ומתלבטים להזמין את חברת האבטחה או לא והאם לשלם לה כסך על הקריאה כיום תוכלו לקבל סרטון רלוונטי שיעזור לכם להבחין בין פורצים לשועל ולחסוך בעליות מיותרות. ועוד מערכות בית חכם נוספות.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!