בית חכם לאנשים מבוגרים

בית חכם לאנשים מבוגרים

בית חכם לאנשים מבוגרים

עם הגיל הרבה מאוד דברים משתנים. זוהי עובדה פזיולוגית פשוטה שמעטים האנשים שינסו להתווכח איתה. אם זאת רבים מהאנשים המבוגרים ממשיכים לגור באותו בית ששירת אותם בגילאי השלושים שלהם כשהם לקחו עליו את המשכנתא. האוכלוסייה המבוגרת כן דורשת התאמות מסויימות בתוך הבית בשל השוני שנוצר עם השנים ולא כדאי להתעלם מהתאמות אלו.

מה בין צעיר לזקן?

כשאנחנו צעירים ולפחות עד גיל 40 , אצל רובנו הראיה הן מקרוב והן מרחוק היא בערך באותה רמה. ראיה מרחבית טובה וקליטת גירויים מהירה דרך מערכת זו. 

החל מגיל 40 חלים שינויים במערכת הראיה ואינני מדברת רק על המספר במשקפיים. הראיה המרחבית של אנשים מבוגרים נפגעת ומצטמצמת עם השנים, מה שגורם לקשיים בזיהוי חפצים והמרחק מהם במרחב. השינוי הזה בראיה נהיה אף חמור יותר אם אנחנו מדברים על ראייה בחושך שהיא נמצאת אפילו בירידה דרסטית יותר לעומת האוכלוסייה הצעירה.

בית אבות חכם
בית אבות חכם

בנוסף לראיה שמהווה חלק גדול בהתמצאות המרחבית שלנו כבני אדם, אצל אנשים מבוגרים נפגעת הרבה פעמים תחושת הפרופריוספציה. דבר המקשה על הסבים והסבתות שלנו בזיהוי משטחים משתנים במיוחד בשוני קטן יחסית של גבהים, כמו לדוגמה השטיח בבית. דבר העלול להיות מסוכן ולגרום לנפילות באוכלוסייה המבוגרת.

אם כל אלו לא מספיקים גם המהירות תגובה לשינויים ספונטניים קטנה ולכן קשה יותר להגיב לסיטואציות של איבוד שיווי משקל. וכל זה קורה באנשים הזקנים בבריאות תקינה. אם נוסיף את המחלות האפשריות שפוגעות במערכת הנוירולוגית כמו אלצהיימר ופרקינסון נמצא את עצמנו בבעיה להמשיך ולגור באותו בית שגרנו בו כצעירים ונצטרך לחפש פתרון דיור אחר שלרוב יהיה בית אבות או דיור מוגן וגם זאת אחרי אירוע נפילה לדוגמה.

בית חכם
בית חכם

איך בית חכם יכול לתרום לאוכלוסייה המבוגרת

בבית חכם יש אופציה להתקנת חיישנים שאחראים על זיהוי תנועות מסוימות. כך בעצם אפשר לחבר את מערכת התאורה לחיישנים אלו ולדאוג לתאורה לילית מותאמת לתנועות של דיירי הבית. לחילופין את מערכת החיישנים הזו ניתן לשים במקומות שהם מאתגרים לשיווי משקל כמו מקלחת למשל ובכך מבלי להתקין כפורים אדומים ולחצני מצוקה, המערכת תדע לזהות בעצמה בעזרת חיישני התנועה אירועי נפילה ותנועות חריגות ולהתקשר לעזרה ראשונה. 

בית חכם וטכנולוגיות חכמות גם פשוטות יותר לשימוש ועוזרות בניהול משק בית. למשל עוזרות בניקיון בעזרת אי-רובוט. עם נוסיף לכך גם עוזרת אישית קולית שמזכירה על קבלת תרופות בזמנים קבועים תקבלו מתכון מנצח לזיקנה מאושרת בבית מבלי לגרום להתדרדרות במצב עקב חוסר התאמה בין הצרכים שלכם לבין הבית שנשאר כפי שהיה שנים רבות קודם לכך.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!