בית חכם כפתרון למשבר האקלים

בית חכם כפתרון למשבר האקלים

בית חכם כפתרון למשבר האקלים

רבים מאיתנו כבר שמעו על התופעה המדאיגה של התחממות כדור הארץ ומשבר האקלים. כל מדינות העולם והעסקים מבינים שעליהם לפעול אחרת כדי להבטיח את המשך קיום המין האנושי. מוחות רבים מנסים למצוא פתרונות יצירתיים לחיסכון באנרגיות הטבע, צמצום הפסולת ושימוש נבון וחכם יותר במשאבים שיש לנו.

מהן ההצעות של המומחים?

בעיקרון ארגון הבריאות העולמי יחד עם ארגונים נוספים שאחראיים על איכות הסביבה מנסים למצוא פתרונות רבים ומגוונים למשבר האקלים וההתחממות הגלובלית. בין הפתרונות שמוצעים קיימים רעיונות כמו אנרגיה סולרית, שימוש בגזים במקום דלק ושימוש בפסות כתוצאה משימוש אנושי כמקור אנרגיה נוסף. כמובן כל אלו יחד עם שינוי אורך חיים ותפיסה של התושבים לגביי השימוש במוצרים, בחירה ירוקה ומחזור יעיל של פסולת.

חלק מהרעיונות עובדים ומוכיחים את עצמם כבר עכשיו , חלקם נמצאים עדיין בשלבי פיתוח או הטמעה באוכלוסייה אך מה שבטוח שהתחום הפך פופולרי ביותר. וכפי שמהפכת השימוש בדלק הייתה בלתי נמנעת גם המעבר לאנרגיה ירוקה ומציאות שבה חייבים לשמור על כדור הארץ שלנו הופכת להיות בלתי נמנעת.

בית חכם
בית חכם

מה קורה בישראל?

בישראל התחום עדיין בשלבי פיתוח וזקוק לעוד שנים של הטמעה של בית חכם אלחוטי, הסברה וחינוך מחדש של התושבים. אנחנו נחשבים למדינה שמאוד אוהבת פלסטיק ואינה מחבבת במיוחד שינויים. רבים מאיתנו כעסו מאוד על הקופאי בסופר שזה ביקש מאיתנו להוסיף  אגורות לשקית. גם המחזור בארץ לוקה מאוד בחסר ויחסית למדינה קטנה יחסית מהמדינות המתפתחות אנחנו מייצרים כמויות פסולות גבוהות מאוד ביחס של  קילו פסולת לאדם.

אך גם בארץ התחילו יוזמות ותוכניות כחלק ממגמה בלתי נמנעת של העולם כולו וחלק מהמגמה היא השאיפה של חברת החשמל והתקין פאנלים סולריים לדוגמה על גגות של בתים פרטיים לצורך ייצור חשמל ולהשתמש במשאב שקיים אצלנו בשפע לצורך אנרגיה יקרה מאוד.

בית חכם
בית חכם

מה בין כל אלו לבית חכם?

חלק מהרעיונות לצמצום נזקי הפסולת ושימוש נבון יותר בחומרים הקיימים גם הקדמה הדיגיטלית והטכנולוגיה החכמה תופסים תאוצה רבה בתחום. בית חכם נחשב לנקי יותר ואקולוגי יותר. צריכת החשמל בבית חכם עומדת כרגע על 25 אחוזים פחות מאשר בבית רגיל והמספרים צפויים עוד לרדת. טכנולוגיות חכמות עוזרות לייצר פחות פסולת כי במכשיר אחד ניתן ליישם פונקציות של כמה מכשירי חשמל ובכך בעצם לצמצם את תהליכי הייצור שהם נמצאים כשליש מנזקי הפסולת של המוצרים עוד לפני שהם בכלל מגיעים אל הצרכן.

גם שימוש בטכנולוגיה חכמה במפעלים ובתי עסק נמצא כיעיל לחיסכון באנרגיה טבעית והרבה פחות מזהם וזאת יחד עם פיתוחים בתחום שנועדו במיוחד למלחמה במשבר האקלים.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!