בית חכם: העתיד בדרך להווה

בית חכם: העתיד בדרך להווה

בית חכם: העתיד בדרך להווה

כבר שנים שבני העשירון העליון בוחרים לשדרג את ביתם ואת איכות החיים שלהם לבית חכם וטכנולוגיות חכמות לבית. עכשיו כמספר חברות הפיתוח של אותן טכנולוגיות גדל , והמחיר ירד בחפיפה לכך, המכשירים החכמים לבית נהיו נגישים יותר וכיום מעטים הבתים בהם אין לפחות מכשיר אחד שיסודו הוא טכנולוגיה חכמה ומתקשרת.

מה הוא בית חכם?

בית חכם הוא בית בו קיימים מספר מכשירי חשמל המחוברים כולם למערכת אלחוטית או אחת המבוססת על רשת ויפי ביתית או אפליקציות ענן למיניהן. החיבור הזה יחד עם מערכת חכמה וצג שליטה המרכז את כל המכשירים ביחד, מאפשר שליטה על כולם במקום אחד. 

זאת אומרת שבישיבה על הספה עם מכשיר השליטה המרוכז בבית החכם ניתן להדליק או לכבות כמעט כל מכשיר חשמל שנבחר לחבר בבית החכם שלנו. בחלק ממערכות הבית החכם קיימת גם עוזרת אישית שדרכה בפקודות קוליות ניתן לשלוט על מכשירי החשמל ואפילו על כמה מכשירים בפקודה אחת. 

בית חכם

כמה זה נפוץ?

התשובה הפשוטה ביותר היא נפוץ עד מאוד. כיום כמעט בכל בית בישראל קיים לפחות מכשיר אחד המחובר או מוגדר כחלק מקבוצת המכשירים בקטגורית הבית החכם. כיום יצרניות מערכות הבידור כגון סמסונג ואפל כבר מראש מתכנתות את רוב המכשירים החדשים שיוצאים לשיווק בשוק הצרכני הם כבר חכמים ומותאמים לכמה רשתות ומערכות שליטה חכמה אל חוטית וניתן לחברן בקלות לבית החכם.

יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור לפחות בחלק מהמכשירים בבית למכשירים חכמים וזאת בשל היתרונות המרובים בדבר. הבולט מבינם הוא יתרון הנוחות אך ישנו גם יתרון החיסכון בחשמל והבטיחות וכמובן החיסכון בזמן.

האם בית חכם הוא באמת חסכוני יותר?

תארו לעצמכם מצב שהייתם יכולים לשלוט בבית שלכם מרחוק מבלי להיות נוכחים בו, זה בדיוק היתרון הבולט של בית חכם. כמה פעמים יצאתם לעבודה ותוך כדי שאתם תקועים בדרכים או בפקק, נזכרתם שהשארתם את המזגן דולק, את הדוד דולק או כל מכשיר חשמלי כזה או אחר. נעזוב שניה בצד שהשארה של מכשירים כאלה דולקים ללא קרבה של אדם זה יכול להיות מצב מאוד מסוכן, אך כנראה שגם חשבון החשמל בסוף החודש יהיה יקר מאוד. כאשר המכשירים הללו מחוברים לאפליקציות חכמות, אתם דואגים לעצמכם להרבה מאוד שקט נפשי, וכמובן דואגים שהארנק שלכם יהיה מלא יותר בסוף כל חודש. לטווח הרחוק, בית חכם הוא הרבה יותר משתלם כלכלית בוודאות.

בית חכם

מי בוחר לעבור לבית חכם?

האמת היא שהיום הטכנולוגיה והקדמה כבר לא שייכת לבני העשירון העליון בלבד. המחירים עדיין נמצאים על הטווח שבין מחיר בינוני לגבוהה אך בכמה מאות שקלים כבר ניתן להעביר לפחות את מכשירי התאורה בבית למערכת תאורה חכמה בבית. אנשים שבוחרים לעבור לבית החכם הם אלו שנחשפו אליה בדרך כזו או אחרת ואהבו את האפשרויות והנוחות שהן מקנות. הורים לילדים בוחרים לעבור למערכת אבטחה חכמה כדי לראות שילדיהם הגיעו בשלום הביתה, אנשים עם מודעות סביבתית ואקולוגית בוחרים בטכנולוגיה חכמה על מנת לשלוט על צריכת החשמל בצורה טובה יותר וחסכונית יותר ולעיתים יחד עם התקנת פאנלים סולריים. ובאופן כללי כל אדם וכל משפחה יכולה להתחבר למערכת בית חכם באופן ספציפי ומותאם אישית אליה ולהנות מהיתרונות של המאה ה-21.

בית חכם – מאיפה מתחילים?

על מנת לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר וכמובן להיות בטוחים במאה אחוז שהקניה שאתם הולכים לעשות עבור הבית שלכם היא החכמה והאטרקטיבית ביותר, עליכם לבצע סקר שוק כמו שצריך. אנחנו נמליץ לכם לברר עם איש מקצוע בדיוק אילו מוצרים אתם צריכים על מנת לשדרג את איכות חייכם, וכמובן לבדוק טוב מאוד ביקורות עבור המוצרים ואת המחירים הריאליים שלהם בשוק. מוצרי בית חכם יכולים להיות מאוד יקרים, ולכן אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בטעות במצב שבו אתם נאלצים לתקן את המכשיר אחת לכמה זמן או חלילה להחליף אותו כי הוא תקול. 

אם ברצונכם שאנחנו נעזור לכם לתכנן את הבית החכם המושלם עבורכם, וכמובן להיות בטוחים שאתם מקבלים את המחירים האטרקטיביים ביותר, כל מה שעליכם לעשות זה להשאיר לנו פרטים בתחתית העמוד, ואנחנו נדאד לחזור אליכם בשיא המהירות. שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!