בית חכם המלצות מעודכנות ל2022

בית חכם המלצות

בית חכם המלצות מעודכנות ל2022

שנת 2022 היא כבר שנה מתקדמת, הרבה אחרי שבשלושת הסרטים המוכרים של 'בחזרה לעתיד' בכלל העזו לדמיין… אז אומנם עדיין אין לנו מכוניות מעופפות וכבישים בשמיים אבל יש לנו ממש כמו שהופיע בסרט- מערכות שפועלות באוטומציה מלאה כמעט בכל תחומי התעשייה , וגם במגזר הפרטי בתוך הבית שלנו קיימת האפשרות של התקנת מערכת בית חכם.

זה לא סרט של העתיד זה קורה ב2022 של היום- מערכות בית חכם שמתפעלות עבורנו את הבית באוטומציה כמעט מלאה.

וכמו בכל תחום ברגע שיש ביקוש יש היצע ולכן יש להיזהר ולא למהר לרכוש מערכת בית חכם מכל חברה שהיא בגלל מחיר מבצע או בגלל הבטחות שווא אלא באמת לבחור חברה אמינה עם ניסיון וותק ותקן ישראלי למערכת.

בכדי להתאים את המערכת המושלמת עבורכם וליהנות ממנה כמה שניתן אנחנו פה עם בית חכם המלצות מעודכנות. שנתחיל?

בית חכם המלצות

בית חכם המלצות כלליות לפני בחירת חברה שממנה תרכשו את המערכת ותבצע עבורכם את ההתקנה:

המלצה ראשונה- קבלו המלצות וטלפונים של כמה חברות בשוק שמציעות התקנה של בית חכם ובררו עליהן.

קראו עליהן ברשת המלצות ודיס המלצות, דברו עם לקוחות שכבר התקינו אצלם מערכת בית חכם של אותה חברה ושאלו את כל השאלות הרלוונטיות.

המלצה שניה- בצעו סקר שוק. ברגע שקיבלתם הצעת מחיר מפורטת השוו אותה להצעות של חברות אחרות מאותו התחום לא רק במחיר אלא בסוג המערכת, האופציות שיש בה וכל מה שאותה חברה מציעה בכדי לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר.

המלצה שלישית- קראו קצת על בית חכם והגיעו לפגישה הראשונה עם החברה שבחרתם עם כל הנתונים שיש בידיכם- מה הם הצרכים שלכם, מה הן הדרישות שלכם, איך אתם רואים את השילוב של מערכת בית חכם בבית שלכם על מנת לייעל את החיים היום יומיים שלכם.

המלצה רביעית- אל תוותרו על פגישת אפיון מסודרת עם החברה שבחרתם. בפגישת אפיון זו נציגי החברה יסייעו לכם לבחור את המערכת המתאימה ביותר עבורכם- מהמכשירים והמוצרים הפשוטים ועד המערכות הגדולות שיש להתקין בבית בהתאם לדרישות שלכם, לצרכים שלכם וכמובן בהתאמה לתנאים בשטח ולתקציב שיש ברשותכם.

המלצה חמישית- לאחר פגישת האפיון הנתונים עוברים לתכנון של מפרט בית חכם לצורך התקנה מדויקת של המערכת אצלכם בבית- עברו על המפרט וודאו שיש התאמה מדויקת בין מה שביקשתם בתוכנית לבין מה שיצא בפועל ושהכל מתוכנן לפי מה שביקשתם ולפי מה שהבטיחו לכם.

המלצה שישית- כל חברה מקצועית תספק לכם ליווי מלא משלב התכנון ועד לסיום מלא של התקנת המערכת.

היו בקשר עם נציג החברה לאורך כל התהליך- כל דבר שלא נראה לכם או שלא ברור לכם הנציגים שם עבורכם, וודאו שהמערכת מותקנת במלואה בצורה שלמה ומדויקת ושהיא פועלת כראוי לפני סיום ההתקשרות הסופי עם החברה.

המלצה שישית- אל תתקינו מערכת ללא תו תקן ישראלי, תעודת אחריות , אמינות של המערכת כולל הפעלת ניסיון, שירות לקוחות זמין של החברה ממנה בחרתם לרכוש ולהתקין את המערכת וכן התקנה בטוחה מקצועית ובטיחותית של המערכת אצלכם בבית.

המלצה שביעית: וודאו שלמערכת יש מרכז בקרה פשוט וקל לתפעול עם ממשק נוח שמובן לכל דיירי הבית ושניתן להפעילו בקלות וביעילות גם מרחוק.

בדקו אם יש אפליקציית בית חכם שמאפשרת לכם להפעיל מכשירים מסוימים כמו למשל להדליק את דוד המים בכדי שיהיו לכם מים למקלחת חמה לפני שאתם מגיעים הביתה כשאתם עדיין בעבודה.

עברו הדרכה מסודרת על תפעול והפעלת המערכת ובצעו כמה ניסיונות של תזמון מראש בכדי לבדוק שהכל פועל וגם של מתן פקודות חד פעמיות לוודא שהן עוברות ומבוצעות על ידי המערכת ללא תקלות.

בית חכם המלצות

בית חכם המלצות למערכות כלליות שמתאימות לכל בית וכדאי שתהיינה גם בבית שלכם:

אחד היתרונות הבולטים במערכת בית חכם מומלצת הוא שכל בית יכול לבחור עבורו את המערכת שמתאימה ביותר ואת המכשירים החכמים שהוא רוצה שיהיה בה.

יש מגוון רחב של מכשירים חכמים ומערכות בית חכם וחברות שונות עם אופציות שונות כך שההתאמה של המערכת הינה לפי הצרכים והדרישות והרצונות של דיירי הבית. עם זאת, ישנן כמה מערכות בית חכם מומלצות שאם כבר החלטתם להתקין מערכת של בית חכם כדאי שתכירו וכדאי שתתקינו אותן שכן הן מהוות את הבסיס של מערכת בית חכם.

לפני הכל וודאו אם מדובר במערכת בית חכם אלחוטית או מערכת בית חכם שנדרשת עבורה התקנה של תשתית תקשורת חדשה או חיבור לתשתית תקשורת קיימת.

תשתית תקשורת טובה היא הבסיס למערכת שפועלת כמו שצריך בצורה הטובה ביותר וכוללת בתוכה את כל המכשירים והמוצרים הדרושים לצורך השלמת והפעלת פרויקט של בית חכם.

 

בית חכם המלצות

בית חכם המלצות למערכות-

מערכת חשמל חכם- מערכת חשמל חכם היא המערכת הראשית והבסיסית בכל מערכת של בית חכם. דרך מערכת חשמל חכם תוכלו לשלוט בכל מכשיר חשמלי בבית מהקומקום החשמלי במטבח לצורך הרתחת מים ועד הפעלת מכונת הכביסה.

כמו כן מערכת חשמל חכם מאפשרת שליטה בתאורה בכל אחד מחדרי הבית בנפרד ובתאורה בבית באופן כללי, במיזוג האוויר- קירור או חימום של חדרי הבית בנפרד או באופן כללי.

בעזרת מערכת חשמל חכם תוכלו אפילו לקבוע מתי התריסים בסלון יורדו ומתי הם יעלו בצורה מתוזמנת מראש או בהוראה חד פעמית. ניתנת האפשרות להחליף את כל המתגים ואת כל השקעים בבית לשקעים חכמים ולמתגים חכמים המאפשרים הדלקה של החשמל וכיבוי של החשמל ללא מגע ידי אדם או במגע טאצ' עדין.

בכדי שיהיה לכם את הבסיס של מערכת בית חכם בבית אתם חייבים מערכת של חשמל חכם.

בית חכם המלצות למערכות- מערכת אבטחה- מיד אחר מערכת חשמל חכם כחלק מבית חכם מגיעה ההמלצה למערכת אבטחה חכמה. מערכת אבטחה מתקדמת של בית חכם יכולה להגיע במבחר צורות כאשר ניתן להתאים את זו שעונה על הצרכים שלכם.

ישנן מערכות אבטחה המספקות מצלמות במעגל סגור המאפשרות לכם לראות את המתבצע בבית, הפעלת אזעקה שקטה וחיבור למוקד, הודעה על פתיחה לא מתוכננת של אחד מחלונות הבית או של דלת הבית ופתיחת המצלמות באותו החדר כאשר זה קורה.

כמו כן אפשר לחבר חיישני תנועה בחצר הבית ובתוך הבית בכדי שיתריעו כאשר יש תנועה לא רצויה בתוך הבית בשעות שהבית אמור להיות ריק ולחבר מערכות בקרה של כניסה למבנה עצמו או לדירה עצמה.

מערכת אבטחה חכמה היא הדרך הטובה והאמינה ביותר לשמור על הבית שלכם היום מפני פריצות וחדירות לא רצויות ולכן לאחר מערכת חשמל חכם היא המערכת המומלצת ביותר.

בית חכם המלצות למערכות- מערת מולטימדיה- אין כמעט בית היום שאין בו כמה מסכים וצורך באודיו ולכן מערכת מולטימדיה היא אחת המערכות היותר מומלצות. מערכת בית חכם יכולה לספק פתרונות של אודיו ווידיאו לבית חכם- להתאים את מערכת השמע לחלל בו היא מושמעת ולאפשר השמעה בחדר אחד או בכל הבית ביחד.

הטכנולוגיה המתקדמת של מערכת בית חכם מציעה מבחר של מוצרים של חברות מובילות שניתן לשלב במערכת השמע הביתית ולהגביר את חוויית הצפייה וחוויית השמיעה בבית שלכם כך שאם אתם מעוניינים בשיפור חוויית האודיו ווידיאו שלכם- מערכת מולטימדיה היא מערכת שמאוד מומלצת עבורכם.

בית חכם המלצות

לסיכום- בית חכם המלצות חשובות לפני שתמהרו לרכוש ולהתקין מערכת בית חכם שכלל לא מתאימה לכם:

כמובן שיש עוד הרבה מאוד מערכות מומלצות וישנן אפשרויות ואופציות שאפילו לא ידעתם שקיימות ותתפלאו מאוד לגלות אבל לא הכל רלוונטי לכל אחד.

ישנם את התנאים בשטח, את התקציב העומד לרשותכם וכמובן את הדרישות ואת הצרכים שלכם. אל תתפתו לבחור מערכת בית חכם בגלל מחיר אטרקטיבי או גאדג'טים שהדליקו אתכם אלא דאגו לבחור חברה מקצועית שתספק עבורכם מערכת בית חכם שמתאימה לדרישות ולצרכים שלכם תוך כדי התאמה מדויקת לתנאים בשטח.

מערכת בית חכם תפקידה לייעל לכם את החיים בבית ולאפשר לכם לחיות בבית שלכם ביתר נוחות ובצורה יעילה ונעימה ולכן עליכם לבחור את המערכת המתאימה ביותר והנוחה ביותר לתפעול עם התוספות הרלוונטיות עבורכם ולא מערכות מסורבלות מלאות בפתרונות ואפשרויות טכנולוגיות שתשלמו עליהן לא מעט אבל בסופו של דבר לא תשתמשו בהן בכלל.

לצורך כך אספנו לכם כל מה שצריך לדעת על בית חכם המלצות מעודכנות ואנחנו מקווים שאכן סיפקנו לכם את המידע הרלוונטי והחשוב וסייענו לכם בבחירת מערכת בית חכם מותאמת עבורכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!