בית חכם בית מתקדם

בית חכם בית מתקדם

בית חכם בית מתקדם

בזמן האחרון המושג בית חכם הפך לחלק בלתי נפרד משפתם של מעצבי הפנים.

עם התפתחות הטכנולוגיה היה זה עניין של זמן עד שנרצה להביא את הקדמה למקום הקרוב אלינו ביותר. הבית. אבל לאלו מכם שעוד טרם נפגשו פגישה קרובה עם המונח הזה אני מציעה שנעשה סקירה קטנה בנושא.

מה זה בית חכם?

בית חכם הוא מבנה שכל מכשירי החשמל בתוכו, ובינהם המזן, התריסים, האורות ,מערכות השמע, הטלוויזיה ועוד גאדג'טים לבית חכם כולם נשלטים בצורה פשוטה ונוחה בעזרת מערכת אחת שנקראת מערכת בקרת מבנה. השליטה על כל מערכות הבית החשמליות קורת בעזרת מערכת בקרה עיבוד ומחשוב. ובעצם מאפשרים לבעלי הבית להיות בעלי שליטה מלאה בכל המכשירים מכל מרחק שהוא.

מה כלול בתוך מערכות הבית החכם?

בעצם הבית החכם כולל בתוכו כל מכשיר חשמלי שיחובר למערכת. השליטה בו יכולה להתבצע לדוגמה על ידי חיישנים. הדלקת אור במזדרונות הבית בזיהוי של תנועה או הדלקה של מערכת השקייה. או חיישנים לזיהוי התאורה בחוץ בשעת חזרתכם הביתה והתאמה של הדלקת אור בחדרי הבית או לחילופין פתיחת תריסים חכמים שגם הם מחוברים למערכת. בזכות הטכנולוגיות החדשות כמעט כל דבר שניתן לחשוב עליו ולחברו למערכת החשמלית אפשרי. כל בית חכם הוא מיוחד בסוגו מהסיבה הפשוטה שהמערכות שהלקוח בוחר להתקין בביתו מותאמות באופן אישי לצרכיו ורצונותיו.

למה כולם בוחרים לעבור למערכות בית חכם?

הסיבה הראשונה והפשוטה ביותר היא הנוחות כמובן. בית חכם מאפשר לך שליטה מלאה בכל מערכות הבית מכל מקום שתהיה. כמו למשל הדלקת מיזוג האוויר עוד בטרם החזרה הביתה כדי לשוב לבית נעים יותר.

הסיבה השנייה היא החיסכון בחשמל ואנרגייה ירוקה יותר. השליטה במוצרי חשמל מאשפרת לך בעצם שימוש מוסכל יותר במערכות החשמל בבית, אין צורך לסגור את האורות לדוגמה וחשבון החשמל יכול לרדת משמעותית בזכות התקנת מערכת בית חכם. 

הסיבה השלישית היא החיסכון בזמן ומאמץ בתפעול הבית. אפשר לתפעל אותו בקלות וביעלות בלחיצת כפתור בלוח הבקרה או בטלפון הנייד . לדוגמה ניתן לחבר את כל מכשירי השמע והמסכים בבית כשבמעבר מחדר אחד לשני הבית עצמו מעביר את הצפייה מהסלון לחדר השינה בצורה שמעוררת התפעלות.

האם כל הבית חייב להיות חכם או שניתן לשדרג רק חלקים ממנו?

כמובן שבית שכולו מושתת על מערכות חכמות והחיבור הוא גלובלי מאפשר לך שליטה רחבה ונוחה יותר .

אך גם כאן כפי שציינתי מקודם כל בית שונה וההתאמה מתבצעת בהתאם לצרכיו של הלקוח. ניתן להחליף חלק ממכשירי החשמל בבית כך שיתאמו ויחוברו למערכת בית חכם וניתן לשדרג את כולו. יש מערכות שבנויות בתוך קירות הבית ויש גרסאות פשוטות יותר שמאפשרות להביא את הקדמה בצורה מינימלית יותר.

לסיכום, בית חכם הוא בית מתקדם, מיוחד , נוח והפופולריות שלו עולה . אולי היום יש עוד כאלו שלא שמעו על המושג אך בעתיד הלא רחוק כל בית בארץ יהיה מרושת בטכנולוגיה הזאת בצורה כזאת או אחרת וזמני ההמתנה לחימום הדוד בסוף יום עבודה, ישכחו כלא היו.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!