בית חכם – בית מושלם

בית חכם – בית מושלם

בית חכם – בית מושלם

לבקר בבית שכולו חכם זאת חוויה מיוחדת במינה. הדלת נפתחת לבד, האורות בבית מקבלים את פניך והטלוויזיה עוברת לבד מחדר לחדר ולאלו שמאסו בעיתון השירותים יכולים אף להשתדרג לטלוויזיה בשירותים. ובקצרה נגיד שנראה כי השמיים הם הגבול ויצירתיות היא שם המשחק.

איך זה יכול להועיל לי לעבור לבית חכם?

אז מעבר לחוויה של קדמה טכנולוגית מדהימה שעד לא מזמן ראינו אותה רק בסרטים והיה קשה מאוד להאמין שמתישהו היא תהיה כל כך נגישה לנו. למעבר לבית חכם יש מספר יתרונות בולטים. 

היתרון הראשון והבולט הוא החיסכון בזמן וארגון סביבת הבית וכל מכשירי החשמל במקום אחד. אין צורך לרוץ למתגים , לעשות סיבוב בבית להדליק או לכבות את האורות ואם ממש תרצו גם אין צורך לקום כדי לחמם קומקום. הכל נגיש נשלט בעזרת מערכת אחת. ארגון הסביבה הביתית הופך קל יותר וחוסך ממכם מאמצים בתפעול הבית ועבודות הבית. אפשר להפעיל את האיירובוט בזמן הישיבה בעבודה, להדליק מיזוג אוויר בזמן המתנה בפקקים לקירור הבית , לחמם דוד במהלך הריצה בגשם ביום קר ועוד אין סוף דוגמאות.

בית חכם
בית חכם

החיים נהיים קלים יותר ועבודות הבית מסובכות הרבה פחות. וההרגשה האישית היא של רמת חיים גבוהה ביותר. 

יתרון נוסף הוא החיסכון בחשבון החשמל. אין צורך לדאוג יותר לכבות את מכשירי החמשל ביציאה מהבית כי ניתן לכבות אותם מכל מקום. ניתן להנדס כך שהאורות יהיו תלויים בחיישני  תנועה שיפעילו חלק מהאורות רק בזמן הרלוונטי להם. כמו למשל בזמן מעבר במסדרונות הבית או בחדרים מסויימים.

האם כל בית חכם הוא זהה?

התשובה לשאלה זו היא חד משמעית לא. יש מגוון מערכות תפעול שניתן להתקין על מנת לשדרג או לבנות בית חכם. קיימות אין סוף אפשרויות וכל בית מעוצב ומתוכנן באופן אישי ומיוחד לכל לקוח ספציפי. השוני בין הבתים הוא לעיתים גם עניין של תקציבים ואילוצים בהם צוות התכנון מתחשב.

בית חכם
בית חכם

האם זה אמין ובטיחותי?

כמובן כשמדובר בחשמל וחיבורי חשמל קיימים אותם סיכונים כמו בשימוש פשוט במכשירי חשמל. בטכנולוגיות והמערכות הן בטיחותיות באותה מידה כמו שאר מכשירי החשמל המוכרים. מבחינת בטיחות ובטחון מידע גם כאן לרוב מדובר בטכנולוגיה בטוחה לשימוש אם כי קיים מעט שוני בין סוגי המערכות שניתן לבחור להתקין.

 לדוגמה מערכת בית חכם אלחוטי שמבוסס על שרת ענן תלוי באפליקציות של חברות חיצוניות ולכן המידע על שימוש במכשירי החשמל בבית הוא חשוף לאותן חברות שמפעילות את האפליקציות הרלוונטיות והמידע אודות השימוש נשמר בענן. 

לעומת זאת מערכת בית חכם אלחוטי שמבוסס על שרת ביתי פרטי הוא תלוי שרת פרטי ולכן אין שמירה אגירה או חשיפה של נתוני השימוש ותדירות השימוש של מכשירי החשמל בבית.

מדובר בטכנולוגיה חדשה ומעניינת שבהחלט צוברת תוצאה במספר שנים האחרונות וכפי שזה נראה כרגע, זוהי רק ההתחלה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!