אל תישארו מאחור: בית חכם

אל תישארו מאחור: בית חכם

אל תישארו מאחור: בית חכם

רבים כבר זכו להכיר את המושג בית חכם. חלקם אפילו לאבזר אחד כזה ולהנות מיתרונותיו. אך עדיין יש אלו שלא הבינו לגמרי למה מתקשר המושג בית חכם ואיך הוא יכול לשרת אותם. בשביל אלו שנפגשים עם המושג לראשונה מוקדשת כתבה זו.

בית חכם
בית חכם

על מה כולם מדברים?

בית חכם הוא אוסךף של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה שמחוברים למערכת שליטה ובקרה אחת מרכזית. בית חכם יכול להיות מבוסס על רשת אלחוטית אישית דרך ויפי או רשת אלחוטית מבוססת ענן. ההבדל העיקרי בינהם הוא המידע שאתם מוציאים החוצה מתוך הבית אודות הרגלי השימוש והצריכה שלכם במכשירי החשמל החכמים בביתכם. ברשת אלחוטית פרטית המבוססת על ויפי כל המידע אודות שימוש במכשירי החשמל החכמים בבית נשאר אצלכם ולא מועבר לאפליקציה צג ג' שתאחסן מידע זה בענן. אך מעבר לכך אין הבדל גדול בית שתי האפשרויות. 

אפשרות נוספת שונה מעט יותר מהשניים האחרות היא אפשרות חיבור לבית חכם דרך מערכת קווית. כאן החיבור הופך מסובך מעט יותר ודורש תיכנון קפדני יותר עם מעט יותר אופציות לשינויים בעתיד במידה ותרצו בכך.

מה היתרונות של מעבר לבית חכם?

  • נוחות השימוש- בדרך כלל מתגי הבית מוחלפים במתגי טאצ' וכאלו שניתן לשלוט בהם גם מרחוק כך שאם כבר נכנסתם למיטה וגיליתם שהאור במטבח דולק אין צורך לקום מהמיטה כדי לכבות אותו.
  • חיסכון משמעותי בחשבון החשמל- מהנתונים עולה כי בית חכם חוסך כרבע מצריכת החשמל הממוצעת בחודש. מה שמאפשר לכם לעבור לטכנולוגייה נוחה יותר שתנמיך לכם בנוסף את חשבון החשמל החודשי שלכם.
  • אפשרויות לניהול טוב יותר של משק הבית- זאת בעזרת מגוון אפשרויות אבזור חכם בגינון, ניקיון והפעלה מרחוק של מכשירי חשמל. בנוסף ניתן גם לחבר את מערכת האבטחה הביתית למערכת חכמה שתתריאה בעת זיהוי פעולות חריגות בסביבת הבית ותשלח לכם סרטונים והתראות בכל פעם שתזהה כאלו.
בית חכם
בית חכם

כמה זה עולה?

טווח המחירים בשוק רחב כטווח האפשרויות בו. ניתן לאבזר את הבית בטכנולוגיות בית חכם בסיסיות במחיר נוח וזול יחסית וניתן לשדרג לבית חכם שכולל רובוטיקה חשמלית, מטבח חכם וחדר שירותים חכם. הכל תלוי במידת הנוחות אותה הינכם דורשים מהבית וגם מהתקציב אותו תגדירו.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!