איך נשדרג את הגינה עם בית חכם?

בית חכם

איך נשדרג את הגינה עם בית חכם?

כולנו מסתובבים בכיס עם טלפון חכם, כולנו צופים בטלוויזיה חכמה, בודקים אי מיילים בשעון החכם, אז למה שלקראת הקיץ לא נשדרג את הגינה ונהנה גם מגינה חכמה? ריכזנו עבורכם הסבר על חלק ממוצרי הבית החכם היכולים להפוך כל גינה רגילה הכוללת חלקת דשא, כמה עציצים ופינת ישיבה לגינה חכמה וטכנולוגית שתהיה המקום המושלם לאירוח של משפחה וחברים. 

אך לפני שנסביר לכם איך אפשר לשדרג את הגינה ולהפוך אותה לגינה חכמה עם מוצרים טכנולוגיים, נסביר תחילה מהו בית חכם

מהו בית חכם?

בית חכם הוא בית בו כל מערכות התפעול של הבית ביניהן מערכת החשמל, המיזוג, התאורה ועוד מתחברות אל האינטרנט ומאפשרות לבעלי הבית להפעיל אותן מרחוק. 

מעבר למראה הטכנולוגי והיוקרתי שהבית החכם מעניק לבית, מעבר לנוחות של תפעול הבית, מוצרי הבית החכם מאפשרים לבעלי הבית לחסוך בהוצאות החשמל. 

אילו מכשירי "בית חכם" מתאימים לגינה?

כמו בתוך הבית, אפשר גם להתקין מחוץ לבית מכשירי בית חכם (גאדג'טים) שיהפכו את הגינה ממקום שנחמד להיות בו למקום שלא תרצו לעזוב.

קיים מגוון רחב של מוצרי בית חכם כגון שקע חכם או מתג חכם, אך הם מיועדים בעיקר למכשירי חשמל הנמצאים בתוך הבית. 

עבור הגינה החכמה, תוכלו להתקין את אחד או כמה ממוצרי הבית החכם:

תאורה חכמה – ניתן כיום לשלב בעיצוב הגינה נורות חכמות אשר נדלקות בצורה אוטומטית בהתאם להגדרות שתקבעו עבורה. לדוגמה, תוכלו לבחור שהנורה תדלק בצורה אוטומטית בכל יום החל מהשעה 18.00 בערב וככל שהלילה ירד כך היא תפעל בעוצמה חזקה יותר. 

רמקולים חכמים – כבר לא צריך להשמיע מוזיקה מהנייד או למשוך כבל מאריך מהסלון אל הגינה כדי להשמיע מוזיקה. אפשר להתקין ברחבי הגינה רמקולים חכמים המתחברים בקלות לאינטרנט ומשם להתחבר ללא מאמץ לכל תחנת רדיו או אפליקציית מוזיקה מועדפת ולשמוע את השירים הכי אהובים. 

מערכת השקייה חכמה – אימרו שלום לצינור ולהתראות לטפטפות. כבר אין צורך למשוך את הצינור ולעבור ממקום למקום בגינה ולבזבז זמן יקר. אפשר לחבר את מערכת ההשקייה לטיימר המופעל ישירות מאפליקציית הבית החכם שנמצאת בטלפון, בטאבלט או על המחשב. 

ואם תרצו להגן על עצמכם מפני אורחים לא רצוים תוכלו להתקין בה מיני מערכת אזעקה לבית הכוללת:

חיישני תנועה – הם חיישנים אשר מבצעים פעולה מסוימת כאשר הם מזהים תנועה במרחב. לדוגמה, אם תתקינו חיישן תנועה בחדר האמבטיה תוכלו להגדיר כי בכל פעם שהוא יזהה תנועה הוא ידליק את האור. אך אם תתקינו את החיישן בגינה, תוכלו להגדיר אותו כך שאם יזהה תנועה בשעות מסוימות הוא ידליק את הנורות בשביל הגישה אל הבית. 

חיישני כניסה ויציאה – הם חיישנים המורכבים משני חלקים קטנים המתחברים אל דלתות וחלונות. כאשר פותחים את הדלת או את החלון ושני חלקיי החיישן מתרחקים זה מזה נשלחת התראה ונייד או מתבצעת פעולה מסוימת בהתאם למה שהגדירו בעלי הבית. לדוגמה, חיישן כניסה ויציאה שזיהה פתיחת דלת בסלון, ישלח התראה לנייד ויעירו את בעל הבית. 

מצלמת רשת – אנחנו משתמשים במצלמות רשת כדי להיפגש בזום או כדי לדבר עם חברים ומשפחה מעבר לים, אבל אפשר גם להשתמש בהן כדי לראות מה קורה בזמן אמת בגינה. אפשר להתקין אותן בפינות נסתרות של הגינה ולצפות בילדים משחקים בזמן שאתם מבשלים או לראות אם נכנס אליה אדם זר. 

חשוב לדעת!

אם בחרתם לחבר מספר מוצרי בית חכם לגינה או לבית, יכול להיות שתצטרכו גם לרכוש ולהתקין מרכזייה חכמה. 

המרכזייה היא מכשיר חכם נוסף שנועד לרכז  אליו את השליטה בכל מוצרי הבית החכם המתוקנים בתוך הבית ומחוצה לו. המרכזייה מתחברת לנייד באמצעות אפליקציה אחת המרכזת תחתיה את כל המכשירים החכמים שהותקנו בבית, כך יש לכם רק אפליקציית הפעלה אחת ולא הרבה אפליקציות. 

לסיכום, אפשר לשדרג את הגינה עם ריהוט מיוחד, עם צמחים או דשא סינטטי ואפשר גם להתקין בה מוצרי בית חכם (גאדג'טים טכנולוגיים שעוזרים לשלוט במערכות תפעול הבית מרחוק). מוצרים כגון רמקולים חכמים, תאורה חכמה או השקייה חכמה יהפכו את השהייה בגינה ואת הטיפול בה להרבה יותר קל ונעים.  

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!