איך לתכנן את הבית החכם המושלם

למנוע שריפה בבית חכם

איך לתכנן את הבית החכם המושלם

בכתבה הבאה אסקור מספר עצות שימושיות לתכנון הבית החכם שמצאתי יקרות מפז בניסיון האישי שלי. כל אלו מכם שאוהבים להיות מוכנים לכל תרחיש ורוצים להיות מוכנים כמה שיותר, הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם.

אל תתנו לחדש לסנוור אתכם

הרבה פעמים במיוחד בתחומי פיתוח חדשים יוצאים מגוון גאדג'טים חדשים שמבטיחים להיות הכי טובים והכי שימושיים. לעיתים החידושים הם באמת כל כך טובים שהשדרוג הוא מומלץ ואף הכרחי. אך פעמים אחדות הטכנולוגיות הללו לא עובדות בדיוק כמו שציפינו ומתגלים באגים שונים ומשונים במהלך השימוש. 

יש מקום לשקול שימוש במוצרים שנמצאים כבר מספיק זמן על מדפי החנויות ויש עליהם מגוון ביקורות שיעזרו לכם להחליט, בהתבסס על נסיון של אחרים איזה מוצרים תרצו לצרף לביתכם ועל אלו מוצרים עדיף לוותר כאשר מתכננים את הבית החכם.

הבית החכם

חכמת ההמונים

כולנו משתמשים בה ויש לה חלק גדול בחיינו הנוגע לבחירות. לא סתם כולנו מבקשים המלצות מחברים על מסעדות, טיולים וחנויות או מוצרים שונים. זהו כלי נהדר שאין לפקפק בו וכמו שצייני כמה משפטים מעלה, בהחלט ניסיון של אחרים יכול לעזור לכם לבחור את  המוצרים האמינים ביותר.

 אם זאת אם כל העולם יקפוץ מהגג זה לא אומר בהכרח שגם עלינו לעשות כך. צרכנים רבים בוחרים את המוצרים שלהם מבלי לקרוא ולבחון את המפרט הטכני שלהם קודם לכך וכאשר המוצר כבר נמצא בשימוש בביתם הם משוכנעים כי זה המוצר הטוב ביותר שקיים בשוק, ועל המוצרים האלו הם ימליצו לכם אם תשאלו את דעתם. 

העצה שלי היא לבחור חברים או בני משפחה שאתם יודעים ומשוכנעים כי הם ביצעו את סקר השוק הטוב ביותר בדיגיטל לפני שעצרו את בחירתם על מוצר ספציפי ואז לשאול את דעתם עליו. או לחילופין לשאול את האדם הביקורתי ביותר שאתם מכירים על שביעות הרצון שלו ממוצר שעליו חשבתם כאשר אתם מתכננים את הבית החכם שלכם.

אוטוריטה בתחומו

אל תתביישו להתייעץ עם בעלי מקצוע. גם אם אינם מעוניינים שאנשים חיצוניים יתערבו לכם בתכנון הבית אין כל בושה להתייעץ עם אלו המבינים באמת בתחום ויכולים לתת לכם את הדעה הנאמנה ביותר והמנוסה ביותר בתחום כאשר מתכננים את הבית החכם. אם הייתם רוצים לעשות זאת יחד עם אנשי מקצוע תבחרו כאלו שישתפו אתכם במהלך הפרויקט וכאלו שמוכנים להקשיב לצרכים שלכם בתור הדיירים העתידיים בבית ובעלי סבלנות מספקת על מנת להסביר על האפשרויות ולתת לכם אפשרויות בחירה במקומות הנכונים ובמידה הנכונה. אם אתם מעוניינים לקבל הכוונה מקצועית, אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

כל התקנה היא דבר אינדיבידואלי מבחינת הזמנים. ישנם התקנות היכולות לקחת כמה שעות בודדות, וישנם התקנות שיכולות לקחת ימים שלמים. אתר 'בית חכם' אינו מתפשר על זמני ההתקנה, ומתחייב לעמוד בכל הזמנים אשר סוכמו מראש עם הלקוח

אתר 'בית חכם' משתמש בציוד המתקדם ביותר שנמצא כרגע בכל העולם וזאת על מנת לתת ללקוח חוויה טכנולוגית ומתקדמת ולא מתפשרת על איכות

חשוב להבין שאנחנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בשוק ונותנים ללקוחותינו את המחיר הריאלי ביותר על פי מה שקורה כיום בישראל ובעולם. אצלנו אין העלאות מחיר לא מוסברות. כל ההליך הוא שקוף מאוד ומסוכם מראש לפני תחילת העבודה

אנחנו נותנים כמובן אחריות על המוצרים שאנחנו מספקים ועל ההתקנה עצמה. אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו בכל יום ובכל שעה על מנת לתת חווית שירות מהטובות ביותר שיש כיום בשוק הישראלי

רוצים לשדרג את איכות החיים ? הגעתם למקום הנכון ! השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם.

מחפשים לשדרג את איכות החיים בבית?

דברו איתנו עוד היום!